FAQ

FAQ, czyli najczęściej zadawane pytania.

1. Ile trwa doba hotelowa? O której godzinie są serwowane śniadania i kolacje?

Doba hotelowa trwa od 14.00 PM do 11.00 AM.

Śniadania serwujemy od 7.00 AM do 10.00 AM.

Kolacje serwujemy 18.00 PM do 21.30 PM.

2. Czy w pokojach są czajniki?

Czajnik znajduje się na zapleczu recepcji, można tam zagrzać wodę w razie potrzeby.

3. Interesuje mnie oferta dla grup zorganizowanych, na wesele, inną imprezę. Z kim mam kontaktować się?

tel. 602527300 w celu ustalenia terminu, tel. 602527200 w celu ustalenia wszelkich szczegółów związanych z imrezą.

4. Jak do Państwa mogę trafić?

Proszę sprawdzić mapę, klikając tutaj.

5. Jak mogę u Państwa zarezerwować pobyt?

Polecamy kontakt bezpośredni z recepcją, tel. 791177706 , rezerwacja@hotelgloria.pl . Doradzimy, który pokój może spełnić Państwa oczekiwania.

6. Interesują mnie dodatkowe usługi związane z weselem w Przemyślu, ale mam mętlik w głowie. Czy ktoś mi może podpowiedzieć, jak podejść do tematu organizacji wesela?

Zapraszamy do kontaktu tel. 602527200.

7. Czy hotel dysponuje Regulaminem?

Tak, proszę klikąć tutaj.

8. Zamierzam wybrać się poza Przemyśl. Jakimi innymi obiektami dysponują Państwo?

Hotel Korczowa *** w miejscowości Korczowa, doskonałe miejsce na nocleg, idealne dla imprez typu wesele, studniówka, urodziny. Proszę kliknąć tutaj dla obejrzenia strony.

Hotel Mirage *** w miejscowości Sądowa Wisznia na Ukrainie, przy głównej drodze wiodącej do Lwowa. Obiekt jest szczególnie polecany dla turystów zmierzających poznać interesujące zakątki w Ukrainie. Link do strony, proszę klikąć tutaj.

Motel Panorama - Korczowa, dla gości szukających taniego, ale i wygodnego pobytu. Lokal znajduje się w zacisznym miejscu, przy głównej drodze wiodących do Wielkich Oczu, Lubaczowa. Tylko kilka kilometrów wystarczy pokonać do, aby dotrzeć  do przejścia granicznego Korczowa - Krakowiec. Proszę kliknąć tutaj, aby zobaczyć witrynę główną obiektu.

9. Czy recepcja SPA Hotel Gloria *** działa całodobowo?

Tak.

10. Mam pytanie co do oferty pobytowej. Znajduję niedoprecyzowaną kwestię, którą chcę ustalić. Kto ją może wyjaśnić?

Wszelkie niejasne kwestie, o ile pojawią się, dot.pobytu osoby indywidualnej, recepcja hotelu wyjaśni i dokona właściwej interpretacji.

11. Mam psa, kota. Czy mogę zawitać ze swoim pupilem w hotelu?

Tak. Pobieramy dodatkową opłatę za pobyt ze zwierzęciem w pokoju. Opiekun zwierzęcia ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i  posprzątanie nieczystości.

12. Czy recepcja hotelu może udzielić informację o dziale SPA, zabiegach?

Recepcja hotelu może udzielić podstawowych informacji dot.działu SPA, np.godziny otwarcia, wstępu na basen dla gości hotelowych (którzy są na pobycie), ale szczegółowe kwestie dot. zabiegów SPA, basenu/saun - prosimy o kontakt z działem SPA, tel. 509 831 148, spa@hotelgloria.pl

13. O której godzinie jest otwarty dział SPA?

W dni robocze (poniedziałek-piątek)- od 12.00 AM do 23.00 PM

W soboty i niedziele - od 9.00 AM do 23.00 PM

14. Dokonałem rezerwacji online z potwierdzeniem mailowym, ale recepcja twierdzi, że nie ma dostępnych pokoi. Co dalej?

Zdarzają się wyjątkowo sytuacje, że dostępność pokoi u pośredników nie współgra z rzeczywistymi możliwościami allotmentu w obiekcie. Overbooking wynika przede wszystkim z kwestii technicznych. Wystarczy, że u pośrednika nastąpi błąd w wysyłce danych, a może wtenczas dojść do nadwyżki rezerwacji w porównaniu do rzeczywistej podaży pokoi, czyli overbookingu. W razie wątpliwości - recepcja jako dział odpowiadający za odczyt danych o dostępności - decyduje, czy nastąpił tzw.overbooking. Jeśli została wcześniej wykonana przedpłata i zaksięgowaliśmy środki służące do opłacenia pobytu, który okazał się overbookingiem - zwrócimy wpłatę.

15. Dokonałem płatności na wirtualną kartę. Dlaczego hotel nie widzi wpłaty?

Wyjaśnienie jest proste - jeśli Gość płaci pośrednikowi przez bramkę płatniczą, np. PayPal - jego środki trafiają na wirtualną kartę. Wirtualna karta jest dedykowanym narzędziem płatniczym, którego wystawcą jest pośrednik (m.in. Booking.com, Agoda).Dopiero jak hotel pobierze środki z wirtualnej karty, to dalsze kwestie rozliczeniowe - Gość ustala właśnie z hotelem. Jeśli przedstawiciele hotelu nie pobrali środków z wirtualnej karty, wszelkie pytania związane z  rozliczeniem zamównionej rezerwacji online, Gość powinien kierować do pośrednika, u którego opłacił pobyt. 

Schemat dot. wirtualnej karty:

Gość płaci pośrednikowi przez bramkę płatniczą ---> Pośrednik (np.Booking.com) generuje wirtualną kartę ---> Hotel, jeśli wszystkie warunki zgadzają się z potwierdzeniem rezerwacji, pobiera środki z wirtualnej karty.

Prosimy też zwrócić uwagę, że w przypadku przelewu środków na wirtualną kartę, zauważą Państwo w wyciągu dane firmowe pośrednika, nie hotelu.  

16. Istotne linki:

Pakiety hotelowe

Pakiet świąteczny

Sylwester

Blog

Galeria zdjęć 

Telefon
recepcja
Rezerwuj
Rezerwuj
Dojazd
Dojazd
Rezerwuj
Galeria