Voucher

Voucher Podarunkowy na zabiegi kosmetyczne. Zrób miły prezent Bliskiej Osobie.
Jeśli chcesz sprawić ukochanej osobie miły prezent – my możemy Ci w tym pomóc!
Ty decydujesz na jaką kwotę ma być wartość podarunku, a w ramach wybranej kwoty obdarowana osoba wybiera dla siebie najlepsze zabiegi. Obsługa SPA zadba o relaks i piękno Bliskiej Ci osoby.
Voucher podarunkowy doskonale nadaje się jako prezent urodzinowy oraz na najbardziej popularne okazje: imieniny, wieczór panieński/kawalerski, rocznice ślubu, Walentynki, Dzień Kobiet, podziękowania dla rodziców lub po prostu w dowód miłości dla narzeczonej, żony, matki, siostry, koleżanki……

Zapraszamy Państwa do Wellness SPA Hotel Gloria, ul. Sybiraków 31 (dawniej Wilczańska 4), 37-700 Przemyśl. Dodatkowych informacji udzielimy pod numerem telefonu 509 831 148, e-mail: spa@hotelgloria.pl

Basen

SPA Hotel Gloria jest jedynym obiektem hotelowym w Przemyślu, który posiada własny basen rekreacyjny oraz gabinety odnowy biologicznej. Basen wyposażony jest w hydromasaż, gejzery wodne oraz przeciwfalę, który umożliwia całoroczny aktywny wypoczynek i rekreację. Na terenie basenu znajduje się brodzik z mini zjeżdżalnią dla pociech. Obiekt jest przystosowany do wymagań osób niepełnosprawnych i udostępniony jest Gościom hotelowym, jak również indywidualnym Klientom.
Ruch na basenie ma na celu polepszyć Państwa zdrowie, a zarazem być przyjemnym sposobem spędzania czasu, podkreślając znaczenie dla polepszenia kondycji i sprawności. Temperatura wody w basenie i wannie z hydromasażem wynosi w okolicach 28 stopni Celcjusza.

Godziny otwarcia basenu:
Pn – Pt 12:00 – 23:00 / Sb. - Ndz. – 9:00 – 23:00

Sauny

Na terenie basenu znajduje się sauna fińska – sucha o niskiej wilgotności z temperaturą powietrza sięgającą nawet 85° – 100°C. W takim środowisku organizm ludzki wydziela olbrzymią ilość potu usuwając toksyny, co wspaniale przygotowuje skórę na przyjęcie produktów odżywczych. Przy zwiększonej temperaturze ciała nawet do 40°C wzrasta częstotliwość oddechów, co powoduje wentylację płuc. Sauna sucha wyrabia odporność na choroby, ma zbawienny wpływ na układ nerwowy.

Korzystać też można z Ruskiej Banii. Temperatura i wilgotność w łaźni rosyjskiej różnią się znacząco od tych, jakie panują np. w klasycznej saunie suchej, czy saunie parowej. Średnia wilgotność powietrza w łaźni rosyjskiej wynosi ok. 30-50%, czyli znacznie więcej niż w przypadku sauny suchej (ok. 10%). Tak wysoką wilgotność utrzymuje się poprzez polewanie rozgrzanych kamieni wodą. Temperatura w łaźni wynosi około 60-80ºC.

Centrum SPA

SPA działa na bazie ekskluzywnych produktów francuskiej firmy kosmetycznej Thalgo, jednej z najbardziej znanych i cenionych na całym świecie profesjonalnych marek kosmetycznych. Preparaty wytwarzane są na bazie morskich ekstraktów alg oraz mułu morskiego. Nasza profesjonalna kadra z troską i życzliwością zaopiekuje się indywidualnie każdym klientem, dostosuje pakiety do Jego specjalnych potrzeb i postara się przenieść Go w krainę spokoju. Wyszukana dekoracja, ciepłe kolory wnętrz, zapach olejków i świec, relaksacyjna muzyka sprawią, iż poczują się u nas Państwo jak w egzotycznym zakątku świata.

Godziny otwarcia:
Pn. – Pt. 12:00 – 23:00
Sb. - Ndz. 9:00 – 23:00
Telefon komórkowy: +48 509 831 148
E-mail: spa@hotelgloria.pl

Zabiegi

Hotelowe centrum SPA to doskonałe miejsce na relaks i odpoczynek. Na Gości czeka kryty basen rekreacyjny, brodzik dla dzieci, sauna fińska, sauna parowa, wanna z hydromasażem oraz gabinety odnowy biologicznej, w których można się poddać zabiegom antycellulitowym, wyszczuplającym, detoksykującym, relaksującym. Bogata oferta różnorodnych masaży zaspokoi najbardziej wymagających Klientów.

W gabinecie kosmetycznym mamy zabiegi dla skór tłustych i problematycznych, zabiegi dla skór naczyniowych, modelujące, złuszczająco-regenerujące, nawilżające i przeciwzmarszczkowe, dotleniające i na przebarwienia. Zapraszamy Państwa do skorzystania z szerokiej gamy zabiegów kosmetycznych uwzględniających indywidualne wymagania i potrzeby skóry.

Konsultacja

Każdy człowiek jest niepowtarzalny, tak samo nasza skóra ma swoje indywidualne cechy i potrzeby. W zróżnicowany sposób może reagować na upływ czasu, oddziaływanie bodźców zewnętrznych i szkodliwych czynników jak np. stres czy zanieczyszczenie środowiska. Jakie więc kosmetyki pielęgnacyjne będą dla niej odpowiednie?

Na to pytanie odpowiedzą kosmetyczki SPA po profesjonalnie przeprowadzonej analizie stanu skóry. Doradzą jakie zabiegi przyniosą efektywne rozwiązanie problemów z jakimi Państwo się borykają. Dzięki wartościowym składnikom kosmetyków i efektywnym technikom skóra na nowo się obudzi i odkryje swoje piękno. Za sprawą dłoni i kompetencji kosmetyczek oraz dobroczynnego działania ekskluzywnych kosmetyków firmy THALGO doświadczycie Państwo nie tylko luksusowej pielęgnacji twarzy i ciała ale także harmonijnego odprężenia niosącego doskonałe samopoczucie.

Informacja o basenie

SPA Hotel Gloria, Dział SPA, ul. Sybiraków 31, ul. 37-700 Przemyśl tel.: 509 831 148

 Basen  SPA Gloria informuje ze dnia  30.09.2019r otrzymał  od  Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego warunkową ocenę zbiorczą roczną jakości przydatności wody do kąpieli , w naszym obiekcie , co odpowiada wymaganiom określonym w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dn. 9.11.2015 r.( DZ.U. z 2015r poz.2016)

Temperatura wody w obu nieckach i jacuzzi jest stała i wynosi  29 stopni.

KOMUNIKAT O JAKOŚCI WODY Z   DN.  20.06.2020 r.

-PARAMETRY MIKROBIOLOGICZNE  -   PRAWIDŁOWE

-PARAMETRY FIZYKOCHEMICZNE   -   PRAWIDŁOWE

-PARAMETRY MIKROBIOLOGICZNE   -    PRAWIDŁOWE

-PARAMETRY FIZYKOCHEMICZNE   -  PRAWIDŁOWE

 

BADANIA WYKONYWANE SA PRZEZ

LABORATORIUM ŚRODOWISKOWE

SGS POLSKA SP.ZO.O

43-200 PSZCZYNA

UL. CIESZYŃSKA 52A

Wytyczne dla funkcjonowania basenów i saun w trakcie epidemii SARS-CoV-2 w Polsce.
Ministerstwo Rozwoju i Główny Inspektorat Sanitarny, 1.06.2020 r.
 
Celem wdrażanych procedur jest:
Dodatkowe zwiększenie bezpieczeństwa dla pracowników i użytkowników basenów, saun i innych obiektów tego typu.
Minimalizacja ryzyka zakażenia użytkowników, pracowników obiektów oraz innych osób z zewnątrz.
Ograniczenie liczby kontaktów na terenie obiektu w danym przedziale czasowym, w ramach zabezpieczenia przed ryzykiem zakażenia.
Kompleksowe działanie dostosowane do etapu zaawansowania stanu epidemicznego.
Zapewnienie bezpieczeństwa pracowników
Pracodawca jest obowiązany zapewnić osobom zatrudnionym, niezależnie od podstawy zatrudnienia, rękawiczki jednorazowe lub środki do dezynfekcji rąk.
W przypadku obsługi (np. kasjerzy, osoby pracujące w szatni) zaleca się zaopatrzenie osób pracujących w bezpośrednim kontakcie z użytkownikami w środki ochrony osobistej, takie jak przyłbice, maseczki, rękawiczki jednorazowe. Ponadto – jeśli to możliwe – zamontowanie przesłon ze szkła lub przeźroczystego tworzywa sztucznego, izolujących ich stanowisko pracy od osób oczekujących w kolejce do szatni lub po bilety.
Nadzorowanie liczby użytkowników korzystających z obiektów.
Rekomenduje się:
zapewnienie odległości między stanowiskami pracy wynoszącej co najmniej 1,5 m, chyba że jest to niemożliwe ze względu na charakter działalności. Wtedy jednak zakład musi zapewnić środki ochrony osobistej,
zachować bezpieczną odległość od użytkownika i współpracowników (rekomendowane są 2 metry),
ustalenie stałych, jak najmniej licznych zmian pracowników,
ograniczenie interakcji personelu pracującego na różnych zmianach i zapewnienie czyszczenia i mycia pomieszczeń pomiędzy zmianami,
regularnie często i dokładnie myć ręce wodą z mydłem zgodnie z instrukcją znajdującą się przy umywalce i dezynfekować osuszone dłonie środkiem na bazie alkoholu (min. 60%), obowiązkowo przed rozpoczęciem pracy,
podczas kaszlu i kichania zakryć usta i nos zgiętym łokciem lub chusteczką – jak najszybciej wyrzucić chusteczkę do zamkniętego kosza i umyć ręce,
starać się nie dotykać dłońmi okolic twarzy, zwłaszcza ust, nosa i oczu,
dołożyć wszelkich starań, aby stanowiska pracy były czyste i higieniczne, szczególnie po zakończonym dniu pracy. Należy pamiętać o dezynfekcji powierzchni dotykowych, jak słuchawka telefonu, klawiatura i myszka, włączniki świateł czy biurka oraz sprzętu używanego przez ratowników. Ratownik powinien posiadać swój indywidualny gwizdek,
regularnie (kilka razy w ciągu dnia) czyścić powierzchnie wspólne, z którymi stykają się klienci, np. klamki drzwi wejściowych, poręcze, blaty, oparcia krzeseł,
gdzie to możliwe, wykorzystywanie do komunikacji metod na odległość, takich jak telefon komórkowy lub radio.
Zapewnienie bezpieczeństwa klientów
Należy zwrócić szczególną uwagę na:
ustalenie i kontrolę maksymalnej liczby użytkowników – biorąc pod uwagę zróżnicowanie wielkości obiektów, liczba osób przebywających w jednym czasie na ich terenie powinna być ustalona indywidualnie. Liczba osób jednoczasowo korzystających z obiektu nie może przekraczać 50% maksymalnego obciążenia, jednocześnie nie może być to więcej niż 150 osób
umieszczenie informacji o maksymalnej liczbie użytkowników przy wejściu do obiektu;
maksymalnie z jednego toru mogą korzystać 4 osoby jednocześnie
Zachowanie niezbędnego dystansu 2-metrowej odległości pomiędzy osobami stojącymi w kolejce oraz w otoczeniu pływalni, tj.: szatni, przebieralni, toalet, natrysków, brodzika – poprzez zastosowanie widocznych wskazówek (np. naklejki na podłodze lub stojące znaki).
Wyposażenie obiektu w dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk przy wejściu, w przebieralni, przy umywalce w toalecie oraz w pomieszczeniu z natryskami.
Obowiązkowa dezynfekcja rąk przez użytkowników przy wejściu na teren obiektu.
Przestrzeganie zasad higieny użytkowników na pływalniach - obowiązkowa i staranna kąpiel oraz umycie całego ciała pod natryskiem przed wejściem do hali basenowej. Przestrzeganie ścisłego rozdziału strefy obutej i bosej, przejście do hali basenowej przez brodzik do płukania stóp.
Równomierne rozmieszczenie osób kąpiących się lub pływających w niecce basenowej, ewentualne rozważenie podziału powierzchni basenu za pomocą lin/pływaków na mniejsze fragmenty w dużych obiektach.
W przypadku małych niecek i jacuzzi, gdy nie ma możliwości zachowania dystansu społecznego zaleca się - korzystanie z nich pojedynczo lub w kilka osób pozostających we wspólnie zamieszkujących.
W przypadku małych niecek basenowych i jacuzzi, w których nie prowadzi się dezynfekcji związkami chloru, zaleca się jej wprowadzenie.
Obowiązkowe noszenie osłon ust i nosa przez użytkowników z wyłączeniem kąpieli i pływania w basenie – osłona ust i nosa powinna być zdjęta i pozostawiona wraz z ubraniem w przebieralni, z której należy bezpośrednio udać się pod natrysk i poprzez brodzik przejść do basenu. Ubierając się po kąpieli należy ponownie założyć osłonę ust i nosa w pomieszczeniu przebieralni.
Ograniczenie pobytu w obiekcie do czasu kąpieli w basenie i przebrania się.
Obowiązkowe dezynfekowanie powierzchni wspólnych w strefie wejścia, szatni, przebieralni, z którymi stykają się użytkownicy (z wyłączeniem podłogi) – regularnie (kilka razy w ciągu dnia).
Nie prowadzenie dezynfekcji natryskowej większych powierzchni przy użyciu alkoholowych środków dezynfekcyjnych, ponieważ istnieje ryzyko podwyższenia stężenia par w powietrzu i przekroczenia granicy wybuchowości.
Zaleca się wywieszenie w toalecie instrukcji dotyczących:
mycia rąk
dezynfekcji rąk
zdejmowania i zakładania rękawiczek
zdejmowania i zakładania maseczki.
Nadzorowanie organizowanych zajęć grupowych, takich jak: aerobik lub nauka pływania. Istotne znaczenie ma ograniczenie liczebności osób w grupach, umożliwiające zachowanie wymaganych odległości między ćwiczącymi. Jeśli omówione wyżej warunki nie są możliwe do spełnienia, należy rozważyć rezygnację z organizacji tego rodzaju zajęć do czasu, kiedy będą one mogły być dotrzymane.
Ograniczenie działalności saun:
ograniczenie liczby osób korzystających w jednym czasie z saun do 50% maksymalnej zajętości,
rekomendacja zamknięcia saun, które nie zapewniają temperatury większej niż 60oC,
obowiązkowe korzystanie z saun boso, bez okrycia wierzchniego za wyjątkiem ręcznika (drzwi do sauny muszą pozostać zamknięte w celu utrzymania żądanej temperatury).
Procedury zapobiegawcze: podejrzenie zakażenia koronawirusem pracownika
Pracownicy obiektu powinni zostać poinstruowani, że w przypadku wystąpienia niepokojących objawów nie powinni przychodzić do pracy, powinni pozostać w domu i skontaktować się telefonicznie ze stacją sanitarno-epidemiologiczną, oddziałem zakaźnym, a w razie pogarszania się stanu zdrowia zadzwonić pod nr 999 lub 112 i poinformować, że mogą być zakażeni koronawirusem.
Zaleca się bieżące śledzenie informacji Głównego Inspektora Sanitarnego i Ministra Zdrowia, dostępnych na stronach gis.gov.pl lub https://www.gov.pl/web/koronawirus/, a także obowiązujących przepisów prawa.
W przypadku wystąpienia u pracownika wykonującego swoje zadania na stanowisku pracy niepokojących objawów sugerujących zakażenie koronawirusem należy niezwłocznie odsunąć pracownika od pracy i odesłać transportem indywidualnym (własnym lub sanitarnym) do domu lub w przypadku gdy jest to niemożliwe, pracownik powinien oczekiwać na transport w wyznaczonym pomieszczeniu, w którym jest możliwe czasowe odizolowanie od innych osób.
W przypadku gdy nie ma możliwości dedykowania pomieszczenia dla osoby podejrzanej o zakażenie należy wydzielić miejsce, w  którym osoba ta bezpiecznie poczeka na transport w odległości minimum 2 m od pozostałych osób.
Należy wstrzymać przyjmowanie użytkowników, powiadomić właściwą miejscowo powiatową stację sanitarno-epidemiologiczną i stosować się ściśle do wydawanych instrukcji i poleceń.
Zaleca się ustalenie obszaru, w którym poruszał się i przebywał pracownik, przeprowadzenie rutynowego sprzątania oraz zdezynfekowanie powierzchni dotykowych (klamki, poręcze, uchwyty, itp.).
Rekomenduje się stosowanie się do zaleceń państwowego powiatowego inspektora sanitarnego przy ustalaniu, czy należy wdrożyć dodatkowe procedury biorąc pod uwagę zaistniały przypadek.
Procedury postępowania w przypadku podejrzenia u użytkownika zakażenia koronawirusem
W przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak choroby, jak uporczywy kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu, osoba nie powinna zostać wpuszczona na teren lokalu. Powinna zostać poinstruowana o jak najszybszym zgłoszeniu się do najbliższego oddziału zakaźnego celem konsultacji z lekarzem, poprzez udanie się tam transportem własnym lub powiadomienie 999 albo 112.
Zgłoszenie incydentu do kierownictwa obiektu, co umożliwi obsłudze ustalenie obszaru, w którym poruszała się i przebywała osoba, przeprowadzenie rutynowego sprzątania oraz zdezynfekowanie powierzchni dotykowych (klamki, poręcze, uchwyty, itp.).
Ustalenie listy pracowników oraz użytkowników, o ile to możliwe, obecnych w tym samym czasie w obiekcie, którzy mieli kontakt z zakażonym i przekazanie zalecenia stosowania się do wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego dostępnych na stronie gov.pl/web/koronawirus/ oraz gis.gov.pl.
Czy masz dodatkowe pytania dotyczące wytycznych dla uruchamianych branż? Nasi eksperci są dostępni pod numerami telefonów 732 122 500 lub 22 484 84 84
 

Telefon
recepcja
Rezerwuj
Rezerwuj
Dojazd
Dojazd
Rezerwuj
Galeria